Nefunguje mi Internet

  1. Restartujte router. Máte-li od nás anténu pro příjem Internetu z našeho vysílače, restartujte ji také.
  2. Zkontrolujte, zda svítí na routeru zelená kontrolka a zda jsou k routeru (a případně i k anténě) všechny kabely řádně připojeny.
  3. Máte-li problém pouze na jednom zařízení připojeném k Internetu (např. na smartphonu funguje Internet bez problému), restartujte toto zařízení.
  4. Pokud Vám i přesto Internet nefunguje, kontaktujte nás na tel. +420 555 500 800 nebo +420 777 830 333.

Internet je pomalejší než obvykle

  1. Restartujte počítač/notebook, pomocí kterého se připojujete k routeru.
  2. Restartujte router. Máte-li anténu pro příjem Internetu z našeho vysílače, restartujte ji také.
  3. Připojte počítač/notebook k routeru pomocí ethernetového kabelu (nikoliv přes Wi-Fi). Zpomalení Internetu může být zapříčiněno rušením Wi-Fi signálu (zejména v panelových domech).
  4. Je-li Internet pomalý pouze přes Wi-Fi, zkuste natočit anténu routeru jiným směrem, přesunout router na jiné místo nebo v nastavení routeru změnit vysílací kanály (pro pokročilé uživatele).
  5. Pokud je Internet pomalý i tak, zkontrolujte zda přes Internet nestahujete nebo nenahráváte objemné soubory (např. automatické aktualizace, nahrávání záloh do cloudu apod.).
  6. Pro měření rychlosti Internetu můžete využít tento prověřený test rychlosti: www.speedtest.net
  7. Pokud se Vám i přesto zdá, že Internet nefunguje tak jak má, kontaktujte nás na tel. +420 555 500 800 nebo +420 777 830 333.

Nefunguje mi IPTV televize (SledovaniTV)

  1. Zkontrolujte, zda Vám funguje Internet i na jiném zařízení (počítač, smartphone)
  2. Restartujte televizi/set-top box.
  3. Zkontrolujte, zda jsou do televize/set-top boxu řádně zapojeny všechny kabely.
  4. Pokud Vám IPTV televize i přesto nefunguje, kontaktujte nás na tel. +420 555 500 800 nebo +420 777 830 333.