Technická podpora

Často kladené dotazy


Nevíte si s něčím rady? Možná nejste jediný kdo má podobný problém. V sekci FAQ (Frequently Asked Questions) naleznete odpovědi na najčastěji kladené otázky a řešení nejtypičtějších problémů.


 

 

 

 

 

Ztrácí se signál WiFi a internet přes WiFi je pomalý.

Kvalitu připojení přes bezdrátovou WiFi síť ovlivňuje mnoho aspektů, jako jsou například vzdálenost vašeho zařízení od WiFi routeru, množství překážek v okolí (stěny, nábytek, ...). Najčastější příčinou špatného připojení je však rušení způsobené velkým množstvím vysílacích WiFi routerů v okolí, což je obvyklé například v panelových domech, kde má každá rodina vlastí WiFi.

diagram k wifi

Z výše zmíněných důvodů plyne, že není technicky možné zajistit, aby připojení přes WiFi bylo stejně kvalitní jako připojení pomocí kabelu a hodnoty udávané na krabicích routerů jsou opravdu pouze teoretické.

Zkuste změnit vysílací kanál vašeho WiFi routeru, nebo kontaktujte naše techniky, kteří Vám s nastavením routeru pomohou.

 


 

Nefunguje mi odchozí pošta v poštovním klientu (Outlook, Thunderbird, ...).

Nastavte server odchozí pošty na smtp.vejnet.cz a vypněte ověření.

 


 

Jsme firma s vlastní doménou a nefunguje nám odesílání pošty z vlastního serveru.

Kontaktujte nás s tímto požadavkem e-mailem.

 

 

 

 

 

Top